domingo, 2 de diciembre de 2012

Junior 2, Thursday 29th November

Hi everyone!

Dijous vam deixar de banda el nostre llibre perquè vam començar el projecte sobre l'escriptor Charles Dickens. 
Primer de tot, vam donar un cop d'ull a la informació que cadascú havia portat. Després de posar-ho en comú tots plegats, vam parlar sobre la infància de Dickens i vam poder saber que va ser força dura ja que va començar a treballar de ben jovenet.  
D'altra banda vam parlar de la carrera d'escriptor i vam parlar d'algunes de les seves obres principals.
A més, vam introduir l'Època Victoriana, i vam explicar com era la societat al segle XIX.

Aquí teniu algunes de les key words que vam fer servir a la sessió de dijous:

-Childhood (infantesa)
-Debtor (deutor)
-Prison / jail (presó)
-Shoe-blacking factory (fàbrica de betum)
-Journalism (periodisme)
-Harsh conditions (condicions dures)
-Poverty (pobresa)
-Poor people (gent pobra)
-Social classes (classes socials)
-Victorian Era (època victoriana)
-Workhouses (cases de treball)
-Mean (mesquí)

Video!
A continuació podeu veure un vídeo que resumeix la vida de Dickens en menys de 5 minuts:


Un cop l'hagueu vist, cliqueu al següent enllaç per completar una sèrie d'exercicis de listening comprehension:



Per acabar...
Extra homework: 
El següent enllaç és un arxiu pdf on hi ha dues fitxes. A la primera hi apareix a woman i a la segona a boy. Fixeu-vos bé en la roba que porten i dibuixeu algun estampat, ratlles o quadre a les peces de roba per practicar el vocabulari que hem treballat a classe. Seguidament, pinteu els dibuixos si voleu i pareu atenció a la roba (si són peces ajustades o folgades, caigudes, de màniga curta o llarga, etc.). I ja per acabar descriviu amb el màxim detall possible aquests dos personatges utilitzant Present Continuous Tense:



Enjoy your next week's long weekend!!
Bye everyone!

No hay comentarios:

Publicar un comentario