Dijous vam deixar de banda el nostre llibre perquè vam començar el projecte sobre l'escriptor Charles Dickens.
Primer de tot, vam donar un cop d'ull a la informació que cadascú havia portat. Després de posar-ho en comú tots plegats, vam parlar sobre la infància de Dickens i vam poder saber que va ser força dura ja que va començar a treballar de ben jovenet.
D'altra banda vam parlar de la carrera d'escriptor i vam parlar d'algunes de les seves obres principals.
A més, vam introduir l'Època Victoriana, i vam explicar com era la societat al segle XIX.
Aquí teniu algunes de les key words que vam fer servir a la sessió de dijous:
-Childhood (infantesa)
-Debtor (deutor)
-Prison / jail (presó)
-Shoe-blacking factory (fàbrica de betum)
-Journalism (periodisme)
-Harsh conditions (condicions dures)
-Poverty (pobresa)
-Poor people (gent pobra)
-Social classes (classes socials)
-Victorian Era (època victoriana)
-Workhouses (cases de treball)
-Mean (mesquí)
Video!
A continuació podeu veure un vídeo que resumeix la vida de Dickens en menys de 5 minuts:
Un cop l'hagueu vist, cliqueu al següent enllaç per completar una sèrie d'exercicis de listening comprehension:
Per acabar...
Extra homework:
El següent enllaç és un arxiu pdf on hi ha dues fitxes. A la primera hi apareix a woman i a la segona a boy. Fixeu-vos bé en la roba que porten i dibuixeu algun estampat, ratlles o quadre a les peces de roba per practicar el vocabulari que hem treballat a classe. Seguidament, pinteu els dibuixos si voleu i pareu atenció a la roba (si són peces ajustades o folgades, caigudes, de màniga curta o llarga, etc.). I ja per acabar descriviu amb el màxim detall possible aquests dos personatges utilitzant Present Continuous Tense:
Enjoy your next week's long weekend!!
Bye everyone!
No hay comentarios:
Publicar un comentario