§ Conèixer i fer servir vocabulari i estrucgures relatives a la roba i les botigues.
§ Conèixer i fer servir vobabulari i estructures per descriure festivals en diferents països.
§ Conèixer i fer servir vocabulari i estructures per explicar la història de diferents peces de roba.
§ Conèixer i fer servir, en situacions comunicatives concretes, símbols ortogràfics i de puntuació: comparació de la "s" en possessius i plurals.
§ Conèixer i fer servir les característiques bàsiques d'una tipologia textual per a la comunicació: una carta.
§ Conèixer i reproduir textos que utilitzen el llenguatge amb una finalitat lúdica: chants...
§ Realitzar la lectura comprensiva de textos més amplis.
§ Conèixer i comprendre la lectura de textos amb una tipologia determinada: episodi de la unitat del còmic.
§ Conèixer i discriminar paraules que contenen una característica fonètica determinada: la connexió en la pronunciació de frases.
§ Consolidar expressinos bàsiques de les unitats anteriors per complementar la expressió d'informació personal.
No hay comentarios:
Publicar un comentario