Hola,
els candidats a l'examen de Movers el fareu el dissabte 1 de juny a les 16 h.
Per mail us passarem les hores exactes de cada un de vosaltres així com el lloc on es farà l'examen.
martes, 30 de abril de 2013
domingo, 28 de abril de 2013
Children 2 24th April
Hello everybody!
En aquestes últimes classes, hem estat estudiant les hores ben en profunditat.
Primer de tot, hem après a preguntar per l'hora en anglès:
-What time is it, please?
Seguidament, hem après a dir l'hora en punt i cadascun dels quarts. Per exemple:
Aprofitant l'aprenentatge de les hores, hem estudiat els àpats principals:
-breakfast
-lunch
-dinner
A més, hem introduït adverbis de freqüència:
-always
-sometimes
-never
I hem fet construccions com la que us exemplifiquem a continuació:
e.g.: I always have breakfast at half past 7.
See you soon!
En aquestes últimes classes, hem estat estudiant les hores ben en profunditat.

-What time is it, please?
Seguidament, hem après a dir l'hora en punt i cadascun dels quarts. Per exemple:

Aprofitant l'aprenentatge de les hores, hem estudiat els àpats principals:
-breakfast
-lunch
-dinner
A més, hem introduït adverbis de freqüència:
-always
-sometimes
-never
I hem fet construccions com la que us exemplifiquem a continuació:
e.g.: I always have breakfast at half past 7.
See you soon!
viernes, 26 de abril de 2013
Junior 2, Friday 26th April
Hi parents!
Avui hem pogut acabar la Unit 5 del llibre. Hem deixat enrere, doncs, els comparatives i superlatives, la formació del past continuous, i un bon grapat de vocabulari, com esports d'aigua, adjectius i verbs.
A la classe d'aquesta tarda hem rigut molt. Primer, amb els tongue-twisters (trabalenguas), que hem intentat dir tan ràpid com hem pogut. Aquí en teniu uns exemples:
I, tot seguit i per acabar la classe, també ens ho hem passat molt bé jugant a diversos jocs per a la pràctica de fer les preguntes en anglès, com el Who is who.
See you next Friday!
Avui hem pogut acabar la Unit 5 del llibre. Hem deixat enrere, doncs, els comparatives i superlatives, la formació del past continuous, i un bon grapat de vocabulari, com esports d'aigua, adjectius i verbs.
A la classe d'aquesta tarda hem rigut molt. Primer, amb els tongue-twisters (trabalenguas), que hem intentat dir tan ràpid com hem pogut. Aquí en teniu uns exemples:
She sells sea shells on the sea shore.
The children are shouting at the sharks in the sea.
I, tot seguit i per acabar la classe, també ens ho hem passat molt bé jugant a diversos jocs per a la pràctica de fer les preguntes en anglès, com el Who is who.
See you next Friday!
miércoles, 24 de abril de 2013
PET exam
Us informem dels horaris definitius per als alumnes que anireu a fer l'examen del PET:
18 de maig
10:00-11:30 Grammar
11:30-13:00 Reading and Composition
Us enviarem per mail l'hora en la que cada un teniu l'oral.
Els vostres professors us donaran aquestes setmanes deures específics per preparar-vos per l'examen.
18 de maig
10:00-11:30 Grammar
11:30-13:00 Reading and Composition
Us enviarem per mail l'hora en la que cada un teniu l'oral.
Els vostres professors us donaran aquestes setmanes deures específics per preparar-vos per l'examen.
viernes, 19 de abril de 2013
Junior 2, Friday 19th April
Hi parents!
Avui hem vist per primer cop la formació del Past Continuous:
Hem vist també les formes de passat (per formar el Past Simple) dels verbs: wait-waited, hear-heard, pull-pulled, start-started, find-found, break-broke, move-moved, shout-shouted, push-pushed...
Hem acabat veient diversos linking words, que ens serveixen per a unir idees i frases en textos: and, so, when, while, then, suddenly, in the end...
See you next Friday
Avui hem vist per primer cop la formació del Past Continuous:
Hem vist també les formes de passat (per formar el Past Simple) dels verbs: wait-waited, hear-heard, pull-pulled, start-started, find-found, break-broke, move-moved, shout-shouted, push-pushed...
Hem acabat veient diversos linking words, que ens serveixen per a unir idees i frases en textos: and, so, when, while, then, suddenly, in the end...
See you next Friday
viernes, 12 de abril de 2013
Junior 2, Friday 12th April
Hi parents!
Avui hem continuat treballant la unitat At sea, en la qual hem vist tota mena de vocabulari sobre esports d'aigua: surfing, water-skiing, windsurfing, sailing, jet-skiing, snorkelling...
També hem utilitzat, a més dels adjectius apresos la setmana passada, els nous: difficult, easy, exciting, expensive, interesting... per, a la vegada, explicar els superlatius en anglès:
D'aquesta manera, hem fet frases del tipus:
Per acabar la classe, hem llegit la història del Titanic, de la qual s'ha de fer deures!
Remember! De deures s'ha de fer l'exercici 2 de la pàgina 45 del Class Book.
See you next Friday!
Avui hem continuat treballant la unitat At sea, en la qual hem vist tota mena de vocabulari sobre esports d'aigua: surfing, water-skiing, windsurfing, sailing, jet-skiing, snorkelling...
També hem utilitzat, a més dels adjectius apresos la setmana passada, els nous: difficult, easy, exciting, expensive, interesting... per, a la vegada, explicar els superlatius en anglès:
Adjectives
|
Superlatives –est
|
Irregulars |
BIG
|
the BIGGEST
|
Good --> the BEST |
SMALL
|
the SMALLEST
|
Bad --> the WORST |
FAT
|
the FATTEST
|
FAR --> the FURTHEST |
THIN
|
the THINNEST
|
|
TALL
|
the TALLEST
|
|
SHORT
|
the SHORTEST
|
|
FUNNY
|
the FUNNIEST
|
|
INTELLIGENT
|
the most INTELLIGENT
|
D'aquesta manera, hem fet frases del tipus:
I think snorkelling is the most interesting sport.
Per acabar la classe, hem llegit la història del Titanic, de la qual s'ha de fer deures!
Remember! De deures s'ha de fer l'exercici 2 de la pàgina 45 del Class Book.
See you next Friday!
viernes, 5 de abril de 2013
Junior 2, Friday 5th April
Hi parents!
Avui, tot just la primera classe després de Easter, hem acabat de fer un breu repàs de les Units 3 and 4 i hem començat també la Unit 6, que porta per títol At sea.
En aquesta nova unitat, ja hem vist molt vocabulari sobre animals marins: giant squid, whale, jellyfish, swordfish, octopus, lobster...
I també tota una sèrie d'adjectius, com intelligent, colorful, dangerous, hard, poisonous, heavy, bright, scary...
Amb els quals, juntament amb l'estructura i la formació correcte dels comparatius, hem fet frases.
Per acabar la classe, hem llegit el text Marvels of the deep blue sea i n'hem fet la reading comprehension.
Have a good week!
Avui, tot just la primera classe després de Easter, hem acabat de fer un breu repàs de les Units 3 and 4 i hem començat també la Unit 6, que porta per títol At sea.
En aquesta nova unitat, ja hem vist molt vocabulari sobre animals marins: giant squid, whale, jellyfish, swordfish, octopus, lobster...
I també tota una sèrie d'adjectius, com intelligent, colorful, dangerous, hard, poisonous, heavy, bright, scary...
Amb els quals, juntament amb l'estructura i la formació correcte dels comparatius, hem fet frases.
Adjectives
|
Comparatives –er
|
Irregulars |
BIG
|
BIGGER than
|
Good --> BETTER than |
SMALL
|
SMALLER than
|
Bad --> WORSE than |
FAT
|
FATTER than
|
FAR --> FURTHER than |
THIN
|
THINNER than
|
|
TALL
|
TALLER than
|
|
SHORT
|
SHORTER than
|
|
FUNNY
|
FUNNIER than
|
|
INTELLIGENT
|
more INTELLIGENT than
|
Per acabar la classe, hem llegit el text Marvels of the deep blue sea i n'hem fet la reading comprehension.
Have a good week!
Suscribirse a:
Entradas (Atom)