miércoles, 23 de mayo de 2012

Babies 22nd May

Hi you all!
Ahir vam començar preguntant-nos quin temps feia: It was pretty cloudy (feia força núvol!). Vam fer tres fitxes del llibre i vam explicar les parts del cos ajudant-nos del dibuix d'un personatge que surt al llibre.
Quan pintàvem, teníem dues opcions: utilitzar ceres de colors o bé retoladors. Vam fer un petit joc per aprendre a diferenciar la paraula marker (retolador) de crayon (llapis de colors).
Al cap d'una estoneta vam mudar-nos a l'aula de jocs i allà vam posar en pràctica tot el que havíem explicat prèviament (parts del cos, el temps que feia, el material de classe, etc.). Vam escoltar varies cançons del llibre i vam fer un petit joc de fer cistella amb una pilota.En aquest joc vam aprendre les expressions següents:
Ready, steady, go! (Preparats, llestos, ja!)
Make a score (encistellar la pilota)
And the winner is... (i el guanyador és...)
You got it! (Ho has aconseguit/ Ben fet)
Wrong! (malament)
You failed (has fallat)


Bye bye Boys and Girls!


RUBBER

PENCIL SHARPENER
MARKER
CRAYONS
PENCIL







martes, 22 de mayo de 2012

Exàmens Adults 1 grup Monday, Tuesday, Wednesday 13.30 a 14.30

Recordeu que les dates d'exàmens són:

Dimarts 22 de maig: Reading, listening, writing.
Dimecres 23 de maig: Oral, grammar, vocabulary.

lunes, 21 de mayo de 2012

Children 1 21st May

Hi everybody!
Avui hem començat corregint deures i seguidament hem fet la pàgina de consolidació de la unitat i cal dir que s'ho saben molt i molt bé!
Un cop hem repassat paraules com short, big, tall o blond, hem començat nova lliçó i hem après paraules noves com ara mud o playground.
Avui també hem introduït el pronom whose que vol dir "de qui/quins" "del qual/quals". Per aprendre l'ús de 'whose' hem escoltat 2 històries i hem fet un joc on havíem de dir el següent:
Whose jumper is this? (De qui és aquest jersei?)

It's Polly's. (És de la Polly)

No, it isn't / Yes, it is. (Si, ho és / No, no ho és)

See you next Wednesday!

domingo, 20 de mayo de 2012

Children 1 16th May

Hello!!
A la classe de dimecres vam estar treballant la unitat 9 del llibre. Vam acabar les activitats d'audició i de lectura i vam centrar-nos en els exercicis que contemplen el repàs d'unitats passades. No ens va donar temps d'acabar-ho així que dilluns vinent ho acabem.
Homework:
- Activity book, page 70, exercise 2. Page 71 exercise 3 & page 74 exercises 1 and 2. Finally, page 75 exercise 4 and page 77 exercise 3.
- S'ha d'estudiar la pàgina 86 del Class Book (la pàgina sencera!)
- I per acabar, com sempre, han de donar un cop d'ull als Ordinal i Cardinal numbers. A aquestes altures, ben segur que no cometran errors!

Recordem!

Ordinal numbers          
1st= first
2nd= second
3rd= third
4th= fourth
5th= fifth (fixeu-vos bé en l'escriptura!)
6th=sixth
7th=seventh
8th=eighth
9th=ninth (fixeu-vos bé en l'escriptura!)
10th=tenth
11th=eleventh
12th=twelfth
13th= thirteenth
14th= fourteenth
15th= fifteenth
      [...]
Cardinal numbers
100= a hundred
1000= a thousand
1.000.000= a million
Recordem que del 20 al 99 posem guionet. Per exemple 34 és thirty-four. Però NO posem guionet per dir 107 sinó que afegim 'and' (a hundred and seven).

Babies 15th May

Dear parents,

Dimarts passat vam fer un gran repàs sobre el següent vocabulari:

-Números de l'1 al 20.
-Animals (tant domèstics, de granja, salvatges...)
-Parts del cos
-Colors i direccions (dreta, esquerra, amunt i avall bàsicament)
-Roba
-El temps (pluja, sol, vent...) i les emocions i/o sensacions que podem experimentar (fred, calor...).

Per començar, vam acabar de pintar i completar alguns exercicis del nostre Treehouse. Ja gairebé tenim enllestit el llibre! A continuació, vam fer un petit concurs de vocabulari on incloíem tot tipus de paraules que havíem treballat durant el curs. Després, vam moure'ns cap a l'aula de jocs per escoltar una petita història que en Cookie va explicar-nos amb l'ajuda d'una rateta molt simpàtica! El conte introduïa paraules com ara: swimming pool, beach, sun, hot, sunglasses, sun lotion, float, bucket, swimming costume, etc.
La setmana vinent seguirem repassant molt vocabulari i procurarem començar a centrar-nos en frases i expressions angleses.

*Algunes expressions que ja utilitzem a l'aula:
Hello/ Hi
Good afternoon
How are you?
Please & Thank you
 Sit down / Stand up
Silence please
Tidy up
Bye/ Good bye!
See you next Tuesday
Have a nice week
*Expressions per animar i motivar als alumnes quan encerten preguntes o fan un exercici súper bé:
Excellent!
Well done!
Keep it up!
Amazing!
Very good!
Awesome!
Isn't it lovely!?
Perfect!


See you next Tuesday!



martes, 15 de mayo de 2012

Alumne del mes d'abril: Children 1

Hola pares i mares!
L'alumne que ha guanyat el diploma The Student of the Month aquest passat mes d'abril ha estat Iris Angulo del grup de children 1.
Ha guanyat el certificat per haver estat realment espectacular en totes les diferents proves i concursos d'anglès que hem fet!
Congrats Iris!!
Keep it up!





Children 1 14th May

Hi you all!
Ahir vam començar la unitat 8 on s'estudien les descripcions a les persones, el seu color i mida de cabell, la roba que porten, el caràcter i l'aparença física, etc.
El primer que hem après és a descriure el color i la mida dels cabells. Vam fer una activitat oral on cadascú deia com tenia el cabell algú. Per exemple:
She's got long blond hair (ella té els cabells llargs i rossos)
He's got short black hair (ell té els cabells curts i negres)
Per acabar, vam explicar que com es comencen a apropar els exàmens finals, és important començar a estudiar i repassar unitats anteriors. Aleshores, hem decidit que cada alumne es preparà una unitat o dues a casa i l'explicarà davant de la classe sortint a la pissarra, posant exemples, demanant que participin la resta d'alumnes. En resum, cadascú de nosaltres farà de English teacher per un dia. 


 
-EXTRA PRACTISE-
Online grammar games
Aquests jocs serveixen per practicar el Present Continuous Tense:
http://www.anglomaniacy.pl/grammarHelpers20.htm
http://www.anglomaniacy.pl/grammarHelpers18.htm
http://www.anglomaniacy.pl/grammarHelpers19.htm


Present Continous Song!

See you on Wednesday!