Benvolguts pares,
L'alumna del mes de febrer de 2012 ha estat Lucía Castro de la classe Children 1. Gràcies al seu esforç i al rendiment tant bo que ha mostrat, la Lucía ha estat l'estudiant amb més punts positius de tota la classe.
Good job Lucía, keep it up!
martes, 6 de marzo de 2012
Babies 6th March
Hello parents!
A la classe d'avui hem seguit practicant el vocabulari relacionat amb els animals i els adjectius BIG i LITTLE. A part d'això, hem jugat a un joc amb les flashcards i hem treballat 3 fitxes del llibre on hem utilitzat algunes stickers també.
Més tard hem practicat de nou els verbs ballar, estirar-se (stretch), saltar (jump), dormir (sleep), aixecar-se (stand up) i asseure's (sit down). La veritat que ja els dominen molt i cada vegada capten més ràpid les paraules en anglès. Això si, la paraula STOP l'entenen súper bé però a vegades no li fan gaire cas quan la professora ho diu.
Per acabar, hem fet un joc per practicar els noms dels animals.
Extra Homework:
Aquí teniu una fitxa molt senzilla perquè la pintin i la practiquin a casa si volen. Es tracta de pintar aquells animals que viuen a les granges. Si volen pintar tots els animals poden encerclar els que són de granja aleshores.
Els animals són: HORSE (cavall), COW (vaca), PIG (porc), TURTLE (tortuga), LION (lleó) & HEN (gallina)
A la classe d'avui hem seguit practicant el vocabulari relacionat amb els animals i els adjectius BIG i LITTLE. A part d'això, hem jugat a un joc amb les flashcards i hem treballat 3 fitxes del llibre on hem utilitzat algunes stickers també.
Més tard hem practicat de nou els verbs ballar, estirar-se (stretch), saltar (jump), dormir (sleep), aixecar-se (stand up) i asseure's (sit down). La veritat que ja els dominen molt i cada vegada capten més ràpid les paraules en anglès. Això si, la paraula STOP l'entenen súper bé però a vegades no li fan gaire cas quan la professora ho diu.
Per acabar, hem fet un joc per practicar els noms dels animals.
Extra Homework:
Aquí teniu una fitxa molt senzilla perquè la pintin i la practiquin a casa si volen. Es tracta de pintar aquells animals que viuen a les granges. Si volen pintar tots els animals poden encerclar els que són de granja aleshores.
Els animals són: HORSE (cavall), COW (vaca), PIG (porc), TURTLE (tortuga), LION (lleó) & HEN (gallina)
Children 1 5th March
Hi everyone!
A la classe de dilluns vam estar fent molta gramàtica. Primer de tot vam corregir els deures que teníem de les traduccions a l'anglès, després vam seguir fent activitats al nostre llibre i per acabar vam practicar els verbs 'like', 'to be' i 'have got'.
El verb 'tenir' (Have got) costa una mica d'assimilar i caldran uns quants dies de pràctica a la classe però també a casa caldrà estudiar-ho -a través de deures i fitxes de treball que s'aniran repartint durant les properes sessions.
See you on Wednesday!
A la classe de dilluns vam estar fent molta gramàtica. Primer de tot vam corregir els deures que teníem de les traduccions a l'anglès, després vam seguir fent activitats al nostre llibre i per acabar vam practicar els verbs 'like', 'to be' i 'have got'.
El verb 'tenir' (Have got) costa una mica d'assimilar i caldran uns quants dies de pràctica a la classe però també a casa caldrà estudiar-ho -a través de deures i fitxes de treball que s'aniran repartint durant les properes sessions.
See you on Wednesday!
Junior 1 class 6th March
Hello parents!
Primer de tot hem corregit els deures del present simple i ens ha ajudat a aclarar-nos més amb aquest temps i a fer un repàs sobre les preguntes WH i vocabulari.
Hem llegit una història del llibre i hem practicat la comprensió i la pronunciació. Després hem fet un exercici sobre el text i hem practicat l'speaking. Per acabar hem estudiat i hem fet molts exercicis sobre el verb HAVE GOT. Per deures han d'acabar els exercicis del present simple i els de have got.
Bye bye!
Primer de tot hem corregit els deures del present simple i ens ha ajudat a aclarar-nos més amb aquest temps i a fer un repàs sobre les preguntes WH i vocabulari.
Hem llegit una història del llibre i hem practicat la comprensió i la pronunciació. Després hem fet un exercici sobre el text i hem practicat l'speaking. Per acabar hem estudiat i hem fet molts exercicis sobre el verb HAVE GOT. Per deures han d'acabar els exercicis del present simple i els de have got.
Bye bye!
Casal en anglès 16 de març
Hola!
Com ja sabeu, el 16 de març les escoles de Sant Fost fan festa. Per això hem organitzat un Casal en anglès. L'horari és de 9 a 16.30 i té un preu de 12 euros. Està adreçat a nens i nenes de 3 a 13 anys.
Si necessiteu més informació, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres.
Com ja sabeu, el 16 de març les escoles de Sant Fost fan festa. Per això hem organitzat un Casal en anglès. L'horari és de 9 a 16.30 i té un preu de 12 euros. Està adreçat a nens i nenes de 3 a 13 anys.
Si necessiteu més informació, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres.
viernes, 2 de marzo de 2012
jueves, 1 de marzo de 2012
Children 1 29th February
Hi everyone!
A la classe de dimecres vam començar repassant les preposicions de lloc. Per estudiar-ho vam utilitzar de nou objectes i algun ninot de peluix per aprendre a dir paraules com 'in', 'under', 'on' o 'behind'. No només havíem de dir la preposició, sinó que també utilitzàvem el verb To Be per fer frases, e.g.: The teddy bear is (To Be) in(preposition) the box.
Més gramàtica que vam introduir ahir: el verb To Have got (tenir) que s'estudia a la unitat 5 del llibre.
Vam explicar que per dir "jo tinc una motxilla", en anglès britànic es diu "I've got a bag". Vam fixar-nos en la forma contracta I've per aprendre a escriure-la sense abreviar també. I've= I have (got).
Homework: traducció a l'anglès de sis oracions apuntades a les llibretes de cada alumne. No deixar de practicar números de l'1 al 100 perquè la setmana vinent reprenem controls d'escriptura dels Ordinal Numbers.
Have a great week!
A la classe de dimecres vam començar repassant les preposicions de lloc. Per estudiar-ho vam utilitzar de nou objectes i algun ninot de peluix per aprendre a dir paraules com 'in', 'under', 'on' o 'behind'. No només havíem de dir la preposició, sinó que també utilitzàvem el verb To Be per fer frases, e.g.: The teddy bear is (To Be) in(preposition) the box.
Més gramàtica que vam introduir ahir: el verb To Have got (tenir) que s'estudia a la unitat 5 del llibre.
Vam explicar que per dir "jo tinc una motxilla", en anglès britànic es diu "I've got a bag". Vam fixar-nos en la forma contracta I've per aprendre a escriure-la sense abreviar també. I've= I have (got).
Homework: traducció a l'anglès de sis oracions apuntades a les llibretes de cada alumne. No deixar de practicar números de l'1 al 100 perquè la setmana vinent reprenem controls d'escriptura dels Ordinal Numbers.
Have a great week!
Suscribirse a:
Entradas (Atom)