Hi everyone!
A la classe de dimecres vam començar repassant les preposicions de lloc. Per estudiar-ho vam utilitzar de nou objectes i algun ninot de peluix per aprendre a dir paraules com 'in', 'under', 'on' o 'behind'. No només havíem de dir la preposició, sinó que també utilitzàvem el verb To Be per fer frases, e.g.: The teddy bear is (To Be) in(preposition) the box.
Més gramàtica que vam introduir ahir: el verb To Have got (tenir) que s'estudia a la unitat 5 del llibre.
Vam explicar que per dir "jo tinc una motxilla", en anglès britànic es diu "I've got a bag". Vam fixar-nos en la forma contracta I've per aprendre a escriure-la sense abreviar també. I've= I have (got).
Homework: traducció a l'anglès de sis oracions apuntades a les llibretes de cada alumne. No deixar de practicar números de l'1 al 100 perquè la setmana vinent reprenem controls d'escriptura dels Ordinal Numbers.
Have a great week!
jueves, 1 de marzo de 2012
miércoles, 29 de febrero de 2012
Junior 1 class 28th February
Hello!
avui hem començat la classe fent uns quants exercicis sobre el PRESENT SIMPLE. Després hem continuat amb el llibre: hem treballat vocabulari sobre els monstres, sobretot adjectius. Hem tingut un primer contacte amb el verb HAVE GOT i hem treballat especialment la tercera persona (has got). Després hem fet un reading sobre un text que tractava sobre els monstres i hem vist les preguntes WH: who, what, where, when. De homework han de fer tres exercicis de les fotocòpies on han de posar en pràctica el present simple.
See you!
avui hem començat la classe fent uns quants exercicis sobre el PRESENT SIMPLE. Després hem continuat amb el llibre: hem treballat vocabulari sobre els monstres, sobretot adjectius. Hem tingut un primer contacte amb el verb HAVE GOT i hem treballat especialment la tercera persona (has got). Després hem fet un reading sobre un text que tractava sobre els monstres i hem vist les preguntes WH: who, what, where, when. De homework han de fer tres exercicis de les fotocòpies on han de posar en pràctica el present simple.
See you!
martes, 28 de febrero de 2012
Babies 28th February
Hello!!
Avui hem començat la classe repassant els verbs stretch, dance, skip i jump. Al llibre tenim dibuixos del Cookie estirant-se, ballant o saltant, de manera que quan sentíem 'dance', havíem de senyalar amb el dit la imatge correcta.
Avui hem escoltat també una cançó en anglès mentre fèiem deures del llibre. Tothom la coneixia perfectament ja que era la cançó "You've got a friend in me" (Hay un amigo en mi) de la pel·lícula Toy Story.
Més tard ens hem mogut una mica més. Per aprendre molt bé el verb ballar (dance) el que hem fet ha estat ballar per suposat! Ho hem anat alternant amb les accions 'jump', 'stand up', 'sit down', 'stretch',etcètera.
Per repassar números hem contat quantes sabates hi havia a la classe, quants dits teníem tots plegats en total, quants nassos, orelles o boques!
Els números 13 i 14 els costa dir-los amb soltesa però seguirem insistint.
See you soon!
Avui hem començat la classe repassant els verbs stretch, dance, skip i jump. Al llibre tenim dibuixos del Cookie estirant-se, ballant o saltant, de manera que quan sentíem 'dance', havíem de senyalar amb el dit la imatge correcta.
Avui hem escoltat també una cançó en anglès mentre fèiem deures del llibre. Tothom la coneixia perfectament ja que era la cançó "You've got a friend in me" (Hay un amigo en mi) de la pel·lícula Toy Story.
Més tard ens hem mogut una mica més. Per aprendre molt bé el verb ballar (dance) el que hem fet ha estat ballar per suposat! Ho hem anat alternant amb les accions 'jump', 'stand up', 'sit down', 'stretch',etcètera.
Per repassar números hem contat quantes sabates hi havia a la classe, quants dits teníem tots plegats en total, quants nassos, orelles o boques!
Els números 13 i 14 els costa dir-los amb soltesa però seguirem insistint.
See you soon!
Children 1 27th February
Hi you all!
A la classe d'ahir vam introduir algunes preposicions de lloc. Primer vam aprendre el seu significat en català i després les vam practicar una mica amb objectes que hi havia a la classe. Cada alumne havia de dir una frase que contingués una preposició (el llapis està dins l'estoig; the pencil is in the pencil-case, o la goma està al costat del bolígraf; the rubber is next to the pen). Aquest exercici ens va anar molt bé per tornar a recordar paraules ja apreses durant el curs i per agafar soltesa amb l'anglès parlat que costa bastant!
Ahir vam tornar a reprendre la House Project que encara tenim a mig acabar perquè hem estat d'exàmens.
See you tomorrow!
A la classe d'ahir vam introduir algunes preposicions de lloc. Primer vam aprendre el seu significat en català i després les vam practicar una mica amb objectes que hi havia a la classe. Cada alumne havia de dir una frase que contingués una preposició (el llapis està dins l'estoig; the pencil is in the pencil-case, o la goma està al costat del bolígraf; the rubber is next to the pen). Aquest exercici ens va anar molt bé per tornar a recordar paraules ja apreses durant el curs i per agafar soltesa amb l'anglès parlat que costa bastant!
Ahir vam tornar a reprendre la House Project que encara tenim a mig acabar perquè hem estat d'exàmens.
See you tomorrow!
miércoles, 22 de febrero de 2012
Children 1 Setmana d'exàmens
Hi everybody!
Aquesta setmana hem estat d'exàmens.
Dilluns vam fer l'examen de Grammar i Vocabulary.
Avui hem fet l'examen oral / Speaking i l'examen de Listening. Com que hem acabat abans d'hora, hem acabat algunes fitxes que encara teníem per fer i també hem explicat amb detall com s'escriuen (sense faltes!) els números fins al 99! El 100 encara no l'hem vist avui però la propera setmana ja ens hi posem que segur que no costa aprendre'l.
Per deures han d'escriure amb lletres del 30 fins al 99, ambdós inclosos.
Nota: hem estat remarcant la diferència entre el 13 i el 30, el 14 i el 40, el 15 i el 50 i així successivament. Per exemple:
13: thirteen | 30: thirty
Torno a insistir en la importància de no oblidar-nos el guionet (hyphen) quan escrivim nombres com el 21 twenty-one o 99 ninety-nine.
Have a nice week!
Aquesta setmana hem estat d'exàmens.
Dilluns vam fer l'examen de Grammar i Vocabulary.
Avui hem fet l'examen oral / Speaking i l'examen de Listening. Com que hem acabat abans d'hora, hem acabat algunes fitxes que encara teníem per fer i també hem explicat amb detall com s'escriuen (sense faltes!) els números fins al 99! El 100 encara no l'hem vist avui però la propera setmana ja ens hi posem que segur que no costa aprendre'l.
Per deures han d'escriure amb lletres del 30 fins al 99, ambdós inclosos.
Nota: hem estat remarcant la diferència entre el 13 i el 30, el 14 i el 40, el 15 i el 50 i així successivament. Per exemple:
13: thirteen | 30: thirty
Torno a insistir en la importància de no oblidar-nos el guionet (hyphen) quan escrivim nombres com el 21 twenty-one o 99 ninety-nine.
Have a nice week!
Babies 21st February
Hello parents!!!
Ahir el primer que varem fer va ser dir animals que considerem petits i grans. Cadascú deia un animal petit i un de gran i ho anàvem anotant a la pissarra alhora que ho dèiem tots plegats en anglès.
Els animals petits que vam dir són: spider, cat, rabbit, ant, squirrel, bird i fish.
Els animals grans eren the elephant, the horse, the crocodile, the giraffe i the whale.
Després vam començar a practicar els verbs STRETCH (estirar-se), SKIP i JUMP (saltar, botar) i DANCE (ballar). Per aprendre-ho, vam fer servir el nostre llibre primer i després ho vam començar a posar en pràctica a l'aula de jocs.
Abans d'acabar, vam fer un repàs, com cada setmana, per anar assimilant tot el munt de vocabulari i d'expressions que s'estudien a classe.
Fins la propera!
Ahir el primer que varem fer va ser dir animals que considerem petits i grans. Cadascú deia un animal petit i un de gran i ho anàvem anotant a la pissarra alhora que ho dèiem tots plegats en anglès.
Els animals petits que vam dir són: spider, cat, rabbit, ant, squirrel, bird i fish.
Els animals grans eren the elephant, the horse, the crocodile, the giraffe i the whale.
Després vam començar a practicar els verbs STRETCH (estirar-se), SKIP i JUMP (saltar, botar) i DANCE (ballar). Per aprendre-ho, vam fer servir el nostre llibre primer i després ho vam començar a posar en pràctica a l'aula de jocs.
Abans d'acabar, vam fer un repàs, com cada setmana, per anar assimilant tot el munt de vocabulari i d'expressions que s'estudien a classe.
Fins la propera!
Suscribirse a:
Entradas (Atom)