CHILDREN 1
A la reunió de la setmana passada us vam informar de que com s’estructurarà el curs, del que es treballarà a classe, dels objectius a assolir pels alumnes, així com les festes que treballarem, el projecte d’escola i com funciona el nostre blog:
A la reunió de la setmana passada us vam informar de que com s’estructurarà el curs, del que es treballarà a classe, dels objectius a assolir pels alumnes, així com les festes que treballarem, el projecte d’escola i com funciona el nostre blog:
Estructuració de la classe:
o 1ª PART (Eli): Benvinguda, correcció
deures, recordatori & dubtes i activitat tema a tractar.
o 2ª PART (Aina): Segona activitat, petit
recordatori del que s’ha fet a classe, explicació dels deures.
Al
final de classe i com a rutina diària, segons el comportament i la participació de cada alumne se'ls premiarà i rebran el reconeixement amb un gomet verd, blanc o vermell. Qui tingui mes gomets à ALUMNE DEL MES + DIPLOMA.
També
segons la seva iniciativa i ganes de parlar en anglès durant la classe se’ls hi
donarà un altre reconeixement en un format de petita cartolina : I SPEAK ENGLISH.
Llibres:
Una família és la protagonista del llibre. A cada tema hi ha
un apartat; SOPHIES WORLD: introducció a la cultura britànica i un petit còmic
que tindrà continuïtat durant tots els temes. Hi ha un recurs pel professor tot
adequant-se a les necessitats educatives de cada un, ACTIVITATS DE REFORÇ I
TAMBÉ D’AMPLIACIÓ. Revisions al final de cada apartat.
Exàmens: Grammar, Vocabulary, Listening, Speaking, Writing à la nota no es basa només en
el resultat de l’exàmen, s’avalua el procés d’aprenentatge des de l’inici fins
al final: participació, comportament, ganes de parlar etc... (per això
incentivem)
FEBRER: hauran d’haver assolit fins el tema 4 / JUNY: tema 9 o 10
Festes que es treballen: Halloween, Nadal (concert Nadal,
cançons), Pascua, Carnestoltes…
PROJECTE: Beatles. El començarem a realitzar després de Nadal,
tindreu dues setmanes per portar informació.
OBJECTIUS A ASSOLIR: Vocabulari bàsic + el que anem presentant. Introducció a l’escriptura i la lectura. To be. Imperatius – afirmatius i negatius. Adjectius. Present simple.
Contables / incontables. Can. Have
go. Numbers. Preposicions de lloc.
En acabar
el curs han de ser capaços d’explicar (escrit i oral). DESCRPICIÓ de la roba q
porten, habilitats, que saben fer i que no, família, rutina diària, persones,...
La interacció amb els alumnes
és en anglès, d’aquesta manera s’acostumen a el idioma, relacionen les paraules
i els hi es més fàcil aprendre. INVOLUCRACIÓ PARLA ANGLESA.
És
important, també que hi hagi interès pels pares i que estigueu involucrats en
el procés d’aprenentatge. Volem tenir contacte amb la família tant a l’aula com
fora d’ella.
Blog: grupagorasantfost.blogspot.com
En
aquest blog penjarem un petit resum del que els alumnes hagin fet durant la
classe per tal de que vosaltres, pares, porteu un seguiment. També us
informarem de coses importants a recordar, els deures que tindran, etc.
No hay comentarios:
Publicar un comentario