viernes, 1 de febrero de 2013

Babies (Thursday's group) 31st January

Hi everyone!

Ahir vam continuar la unitat 3 on estudiem les paraules d'algunes joguines en anglès. Però també integrem adjectius, colors i formes per tal d'ampliar una mica més la unitat. 

A la classe d'ahir, després de les corresponents salutacions, cançons i rutines d'obrir el llibre i preparar els exercicis, vam fer unes quantes fitxes on vam resseguir, completar, relacionar i pintar algunes de les joguines que es treballen. Principalment: BALL, CAR, DOLL i TEDDY.

Vam explicar que el nom "toys" vol dir joguines en anglès i vam anomenar algunes de les joguines que tenim a casa nostra.

Finalment, va arribar l'hora de moure'ns una mica!   

En aquestes darreres classes estem aprenent les següents expressions:

I'm hungry! (tinc gana)

I'm cold! (tinc fred)

I'm hot! (tinc calor)

I'm angry! (estic enfadat!)

I'm sad! (estic trist)

I'm thirsty! (tinc sed!)

I'm tired! (estic cansat)

Cada vegada que senem "I'm hot", tothom es ventava la cara i treia la llengua, i si sentíem una altra expressió fèiem mímica. 

Nota: el proper dijous farem una classe especial ja que serà Carnestoltes.Si voleu, els vostres fills/es poden venir disfressats!

See you next week!

No hay comentarios:

Publicar un comentario