jueves, 8 de diciembre de 2011

Children 1 7th December

Hello parents!

Ahir vam fer un control de les unitats 1 i 2 del llibre. Va ser un examen sorpresa que ningú s'esperava i segons la majoria una mica difícil. Tanmateix, ens va servir per adonar-nos que hem de practicar molt l'escriptura en anglès, sabem molt vocabulari de memòria però a l'hora d'escriure-ho ens costa força. Els errors que van cometre tots van ser; escriptura dels números de l'1 al 100, mesos de l'any i dies de la setmana. L'exercici que tothom va fer bé va ser un dictat dels colors, saben escriure'ls i associar-los correctament.
 Després de l'estona de l'examen vam dedicar la classe a activitats nadalenques i vam explicar el conte de "Rudolph, the Red nosed reindeer".

Aquí teniu uns exercicis semblants  als del control d'ahir perquè pugueu fer-los a casa si voleu:

1.       Complete the following series of numbers:
a.      One,         , three,          ,           , six, seven,           , nine,         .
b.      Ten, twenty,            , forty, fifty,          , seventy,           , ninety, a                 .
c.       Eleven,              , fifteen, seventeen,                     , twenty-one, twenty-           .
2.       Write the contracted forms of the underlined words in these sentences:
a.      My name is Polly:
b.      It is Jack:
c.       I am Daniel:
d.      What is your name?
3.       Write the months of the year:
a.      Jan
b.      Fe
c.       M
d.       
e.        
f.         
g.       
h.       
i.          
j.         
k.        
l.          
4.       Write the days of the week:
a.      Mon
b.      T
c.        
d.       
e.        
f.         
g.       
5.       Translate the following words into Catalan/Spanish:
a.      Write:
b.      Read:
c.       Borrow:
d.      Pick up:
e.       Elbow:
f.        Knee:
g.      Hair:
h.      Nose:
i.         Match:
6.       Translate the following words into English:
a.      Goma (de borrar):
b.      Llapis:
c.       Llibre:
d.      Germà:
e.       Mà:
f.        Ulls:
g.      Mare:
h.      Pare:
i.         Maquineta:

No hay comentarios:

Publicar un comentario